lauantai 20. heinäkuuta 2013

6. Pitkä/kuvapostaus!

Heips!
Sori kun en oo kirjotellu mut täs on ollu vähä kaikkee, mm. ratsastusleiri ja remontin tekemistä ja koira hoitoja.

Aiheeseen. Olin siis Suonenjoella Vanhamäellä Yleisleirillä 8-12.7 Allu kanssa! Meillä oli ihan huippu porukka ja paras ja hauskin leiri. Toivottavasti nähdään vielä uudelleen: Roosat, Henna, Emilia no tietty nään sen ku se on jo mun kaveri, Iiida, Jenna, KILLA, Amina, Julia ja Saana, VEERA, Jutta! Veeralla on kans mukana heppa, Minttu-suokki.
Ekana päivänä mentiin koulua ja esteitä, ne meni ihan hyvin vaikka Allu kattelikin vähän paikkoja. :) Maanantaina oli myös meijän ällö leirikaste!! YÄK! :P
Tiistaina oli leikkitunti ja koulua/esteitä en muista, leikki tunnilla oli tosi hauskaa! :D
Keskiviikkona tais olla Koulurata harkat ja Esterata harkat, kun oli niin huono keli. Alumperin piti olla maasto ja maastoesteet, mut kun tuli hirvee kaatosade niin vaihettiin torstain ja keskiviikon tuntiohjelmat toisinpäin.
Torstaina oli siis maasto ja maastoeste tunti. Maasto meni yllättävän hyvin, mut maasto esteet ei oikeen napannu, kun Allulla ei oo kait IKINÄ ennen menty maasto esteitä, mentiin sillon vaan ylös ja alas "hyppyjä" ja vesiestettä. Se meni ihan kivasti ylös ja alas hypyt mutta vesiestettä Allu ei suostunut menemään vaikka kuinka yritin! :(
Perjantaina oli sitten leirikisat/seurakisat niille jotka kuulu seuraan. Mentiin Allun kaa vaan 60cm esteet, päästiin hyvin eka ja toka este mut kolmannelle sarjalle Allu kiihdytti ihan vauhkosti ihme kyllä hyppäsi ekan esteen mutta sitten juoksimelkeen päin uran puoleista tolppaa ohi esteestä, veti kauheet pukkilaukat (en tippunu kertaakaa leirillä), mut onneks kun sain sen takas hallintaan sain hypätä loppuradan. Ja ei voi olla totta kun olin hypänny vikan esteen niin tietty kaikki taputti mulle ja allulle, niin siitähän se sekos ja teki uudet kiitolaukat mulle! Ärsyttävää!! >.< Sit kun olin tullu maneesista ulos niin kaikki oli sillee WHAT THE FUCK JUST HAPPEND??!!! O.O mut mä vaan sanoin että oon tottunu siihen ja oppinu pysyy kyydissä! :D

Noo sitten vein Allun talliin, purin sen, laitoin kaikki loput kamat valmiiks ja menin kattoo muitten suorituksia. Sit noin kolmen aikaan mua ja Allua. Eipäs ne Allun temput siihen loppunu vaan kun talutin sitä traikkuun se ei suostunu menee sinne ja vetäs päitset rikki ja juoksi suoraan tarhaan jossa oli ollu koko viikon! huoh! Onneks oli mukana varapäitset niin saatiin Allu niihin kiinni ja loppujen lopuksi traikkuun!
Vielä kaiken lisäksi kisojen tuomari tuli valittaa että heppa karkas ja kun ei talutettu sitä suitsilla traikkuun! Kun kuulemma pitäs taluttaa niistä kun on kisoissa, mutta kun me oltiin leirillä EI VAIN KISOISSA!! >.<

Mutta tässä vähän minun kamerani kuvasatoa! :)



Kukas ihme sää oot?! :D 


Allu ja Minttu tutustuu! :3 

 Aww... :3



Leikkitunnilta ---> 


 Minttu-heppa ja Veera










Ootas mä poseeraaan!! XD 





Allu rakas kulta mussu! <3 :3

____________________________________________________________________________________

Noniin ja seuraavaan aiheeseen: REMONTTIIMME KOTONA!

Meillä on nyt siis menossa lähes kokotalon remontointi, nyt ollaan noin puolessa välissä. Meillä on vuokrattuna Tahkolla mökkihuoneisto jossa nukumme ja saunomme yms.
Laitan tänne myöhemmin kuvia remontin edistyksestä, vaikkette välttämättä mitään ymmärräkkää! XD
Se myös estää minua pääsemästä koneelle päivällä, joten päivittelen hyvin epäaktiivisesti.

Mutta nyt pitää mennä saunaan, moikka! <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti