tiistai 3. syyskuuta 2013

10. Mökkeilyä

Heij!
Olen nyt ollut mökillä 6 päivää eli tulin tänne keskiviikkona. Tässä näiden päivien ajalta lainauksia päiväkirjastani: 

ke 31.7 Tänään tulin mökille joskus kolmen maissa, kylläkin pari tuntia myöhässä suunnitelmista, kiitos ihanan työpakkomielteisen äitini! :D Mökillä ei oikeastaan ollut mitään kummosempaa tekemistä joten roikuin vain koneella, joka tietenkin ärsytti vähän mummia ja pappaa.
to 1.8 Pelkkää lanitusta ja hikoilua kuumassa kelissä! :D
pe 2.8 Olin tänään Tuulin kanssa, käytiin uimassa eka koulunrannassa ja sit mentiin ex.viralliselle uimarannalle. Ja sen kyllä huomas nimittäin laituria ei oltu kunnostettu sen jälkeen kun se talvella oli mennyt rikki! Uinnin jälkeen menimme takas Tuulille hillumaan. Mä ihastuin ihan tyysti Tuulin uuteen kissanpentuun, Rullaan! <3 (ps. laitan siitä kuvia tuohon alle)
la 3.8 Olin taas Tuulin kanssa uimassa ex.virallisella uimarannalla, mutta tällä kertaa ei tapaturmmilta vältytty! Me nimittäin hypittiin laiturilta alas yhtä aikaa, yhellä kertaa melkein hyppäsin Tuulin päälle. Kerran kun hyppäsin taaksepäin, en ponnistanut laiturista tarpeeksi kauas, seurauksena laiturin puinen reuna pamahti molempiin sääriin, pahemmin kylläkin vasempaan! Ja nyt on mojova kuoppa-patti-mustelma jalassa :D ONNEKSI ei pahemmin käynyt! Niin ja kerran sit hyppäsin jälleen taaksepäin niin että löin vasemman kyynärpään laituriin!ja siinäkin on mustelma. -.- ja kaikki tämä vain jotta saatais hyvät hyppy kuvat (itselaukaisimella)!
su 4.8 Taas pelkkää lanitusta, hikoilua JA JÄÄTELÖN SYÖMISTÄ! XD tai no kävin mä sentään illalla mummin kanssa uimas meijän mökin rannassa.ma 5.8 Lanitusta ja hakijan odottelua, eli lähden siis tänään pois mummolasta mökiltä! jee! :D


Että sellaista tällä kertaa! Tässä nyt niitä kuvia viikon ajalta:

Taidetta! :D

Tuuli hyppää!

Lopputulos



Taiteellisuutta!

minä

vai oisko mursu?! :P

Tuuli ja minä

Uusi specsevers mainos! XD


Hankalaa on tuo pelastusrenkaaseen pujottautuminen! :D




Katso tarkasti!

Epäonnistunut hyppykuva1.

2. 

3.

Ja sitten ne onnistuneet! :D

hiano hyppy

Tuulin loikkaus! XD

Lopputulema!



Kaatuuko?!


Minä


Waaaau!

no ompas nätti!









kerrankin hyvä kuva! :D

Rulla R.I.P. <3

<3

Teini kuva! <3


Lurps!


Syön tassuni! NAM! :D

Yritin pitää rullaa sylissä! 1.

2.

MIKÄ TOI ON! ajattelee Rulla

Naapurin hepat laitsalla



Aww! :3

Ne läks kuvaajia karkuun! XD

Sintti <3

Woi ku se on söpö! :3

Pyöräni ja reitti rannalle

Testailin värin valitsijaa mun kameralla! :P


Mut tää taitaa olla tässä, MOIKKA! <3

2 kommenttia:

  1. Mitä tossa yhes kuvas on ihmeellistä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tuo jossa lukee alla "WAAAU!" ? sekö?

      Poista