lauantai 27. syyskuuta 2014

86. Pientä turbulenssia, vähän lentopelkoa

Heijssan
Jälleen jaksan päivitellä. Aikas lailla perus viikko takana, lukuun ottamatta maanantaina ja tänään (perjantaina) ollutta koko päivän kestävää EA1 -kurssia, jonka siis tänään läpäisin/suoritin.
Nyt meikä osaa auttaa!
Vois sit joskus kun voipi, suorittaa sen kakkosenkin. Ei siitä haittaakaaa oo, eikä se paljoo maksa.

Jos joku nyt ei tiennyt niin otsikko on Robinin uudesta 16 -albumista, kappaleesta  Paperilennokki. Ooon kyllä ihan rakastunu siihen albumiin, siinä on niin ihania biisejä.
Jotenkin nyt ei vaan irtoo tekstiä joten tässä teille kännykkä laatuisia kuvia.

Tuli vähän kylmät kelit, -4 *C!

Mun ihania kämpiksiä! <3
Ajamaan lähdössä, heppana Kurvi.

Vanaja ja mä ajossa

Vauhdissa, hiitti suoralla. Kurvin edessä yks mun kämppiksistä.
Laiskottelua
Mun aikaan saannos puolivälissä ekaa varustehuollon/opin tuntia
Maastoilemassa Lissulla <3

Mä ja Lissu ilta-auringossa

Takas talliin
Maisemia maastosta <3
Jälleen maastossa, mutta tällä kertaa eri seurassa ja heppana Tanssi <3

Tanssin korvat ja Lissun peba, sekä mun maastoseuralainen Kaisa
EA1 SUORITETTU!! JEE!
Tällasta täällä. Postaus ideoita saa mielellään antaa.

Au Revoir!

2 kommenttia:

  1. Olisiko mahdollista saada sellainen esittelypostaus opistolta kuvien kanssa? :)

    VastaaPoista
  2. Toki, kunhan muistan vaan ottaa kameran mukaan 😄 ihan kaikkialta en saa kuvia/ottaisi mukaan esittelyyn, mutta luultavasti kaikki paikat missä olen/käyn. Voi olla että postauksen teko viivästyy koska mulla alkaa lukio ensi keskiviikkona forssassa jolloin en siis opistolla ole kauheen paljon (aamut, illat ja yöt). Mutta koitetaan laittaa työn alle mahd. pian! 😉

    VastaaPoista