keskiviikko 20. marraskuuta 2013

19. Ratsastelua

Moiks! :)

Tänään päätin kertoa vähän tän syksysistä ratsasteluista, vaikka oonkin vähä väsynyt ja pitäs lukee kokeisiin joita on täl viikol jälellä vielä 3!
Mutta siis aloitin käymään kesällä yhdellä meidän tutun tallilla. Olin käyny siellä joskus muutaman kerran ratsastamassa aikasemmin, kauan sitten, joten ei ihan tuntematon paikka. Kesäloman loppulla pääsin mukaan koeratsastamaan mahdollisesti tallille tulevaa uutta heppaa! Se oli mulle ihan uus kokemus. Mä tykkäsin siitä ja toivoinkin heti että tämä ostettaisiin tallille, jotta pääsisin ratsastamaan sillä uudestaankin!(kuulostipas itsekkäältä!) :D Muistaakseni noin viikon sisään sain tietää että, he olivat ostaneet Walman. Syksyllä aloin käymään siellä säännöllisesti.

Nyt Walma taitaa olla mun lemppari pitkiin aikoihin! :D Se ei anna (ainakaan ihan kaikkea) ilmaseks, siinä on mulle sopivasti haastetta! Välillä se on semmone känkkäränkkä mummo, mutta kyllä se siitä kun vaan yrittää.
Mummolla oon menny melkee joka kerta, mutta välillä ihan vaihteluks Hilmalla.

Oon menny Walmalla muutaman kerran esteitä ja kaks kertaa ilman satulaa ja muut tunnit koulua, niin ja kerran käytiin alkusyksystä myös maastossa minä mummolla ja Essi mun ratsastuksenopettaja ja heppojen omistaja Hilmalla.

Tein myös erillisen tietopalstan Walmalle ja Hilmalle, käykääs kattomassa Heppaset osio! ;) Sieltä löytyy kuvia Walmasta ja kaikki tiedot. Hilmasta ei oo kuvia, kun ei oo kertaakaa sillon tullu kuvaajaa mukaan. Kerran kokeiltiin niin että Essi kuvaa mun tuntia niin tulos oli tämä:









Eli emme siis käytä Essiä kuvaajana kun, se pitää mulle tuntia. :D

Ei tässä muuta tällä kertaa,

moikka! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti