torstai 31. heinäkuuta 2014

79. Useamman viikon päivittely

Hjelou!
Pitkästä aikaa! En ole muistanut/jaksanut/kerennyt kirjoittelemaan pitkiin, mutta nyt ryhdistyin ja päätin saada aikaiseksi edes yhden postauksen.
Kesä loma on huvennyt kauheeta vauhtia loppua kohti ja nyt onkin enää 1 viikko 2 päivää 23 tuntia 24 minuuttia lomaa jälellä, eli helpommin sanottuna 9 päivää.
Mitäs mä oon tehny lomalla?
-Uinu kavereiden kanssa








Tosi tärkeen ihmisen vierellä, on parhainta viettää aikaa.
  -Mökkeilly
-Ratsastanut ja heppaillu








Näin meillä, kiitos avusta Pauliina (taluttjalle) ja kuvaajille Tuulille ja pikku Ainolle
Kyyti tuli

 




-Pyöräilly hienoissa maisemissa





ihana maantiepyöräni <3

Savonlinnasta
 -Miettinyt tulevaa koulua ja kaikkea muuta sen mukana tuomaa uutta ja vierasta.
- Ja ennnen kaikkea laiskotellu

Siinä lyhykäisyydessään mun tekemiset ja kuulumiset.
Tällä viikolla olen pakkannu tavaroita Ypäjälle muuttoa varten ja viettänyt vikoja hetkiä Nilsiäläisten kaverieni kanssa. Huomenna menen Sawo Showhun esittämään tuttuni Beaglen Topin, luvassa on kuuma päivä, mutta onneksi meillä on teltta ja retkituolit, sekä juotavaa kaikille. Ensi viikon olen mökillä ja lähden vanhempieni kanssa sieltä suoraan luultavasti lauantaina Forssaan, jossa olemme yön. Sunnuntaina ajamme aamulla Ypäjälle, jolloin kouluni alkaa.



2 kommenttia:

  1. Ens kerralla sit katotaan se the orphanage loppuun ;)

    VastaaPoista