sunnuntai 17. elokuuta 2014

83. Viikko takana Ypäjä elämää!

Hjelou!
Kaikkea on tällä viikolla tapahtunut, retki makkaraa paistamaan yhdessä kaikki nyt aloittaneet.

 
Keskiviikkona alkoi ihan kunnon opiskelu ja pääsinkin kirjoittamaan kolme sivua vihkoon hevosen anatomiasta.
 
 
Olen tutustunut moniin uusiin kivoihin ihmisii, joista valitettavasti kämppikseni lopettaa tähän.

 
Vapaa-ajalla olen suurimmaksi osaksi ajasta kattonu telkkarii, syöny, ollu uusien kavereiden kanssa ja opetellu ulkoläksujä; hevosen jalkojen luustoa ja niveliä.
 


joku random ruokala kortti

nuudeleita
Viikonlopun olin täällä ypäjällä yksin meidän solussa, mutta onneks mulla kävi parit vieraat, naapureita kullerosta. Perjantaina kävin kaupassa ostamassa viikonlopun ruuat sekä iltapalat ensiviikolle. Eilen pesin pyykit ja kävin pyörällä loimaalla ja tänään oon päivitelly tänne ja lukenu ulkoläksyjä.
 
 





 
Tällasta tällä kertaa, päivittelen taas kun voin.
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti