maanantai 17. marraskuuta 2014

91. Lissee hölömöjä vaktoja musta

Päätin nyt siis tehdä jatkoa "10 Erikoista/hassua faktaa minusta" -postaukselle.
  1. Ihan sama miten kauan tai missä olen ollut, mun hiuksia löytyy sieltä joka paikasta vähintään muutama. Ja tästäkös varsinkin mun kämppikset tykkää! :D
  2. Saatan välillä lyödä muita/itseäni hiuksillani.
  3. Teen tai ainakin aloitan postausten tekemisen tosi usein lukiolla (tunneilla joilla käytän konetta ja on ylimääräistä aikaa).
  4. Koulussa ja musiikkia kuunnellessa saan parhaat ideat.
  5. Olen kauhea jääräpää (tämä kaverin suusta).
  6. Mulla on kauhee Doctor Who riippuvuus!
    Ihanat vanhat jaksot <3 R.I.P.

    Uudet jaksotkin on kivoja mutta harmi, kun näyttelijät vaihtu.
  7. Sisustin/järjestin mun huoneen uusiks ja nyt mulla ihana kuningas sänky.
  8. En oo kauheen ahkera siivooja vaikka saatan niin kovastikkin väittää,
  9. mutta kun alan siivoamaan siivoan tosissani ja ihan kunnolla (yleensä).
  10. Käytin pienenä korvatulppia aina kun satoi yöllä vettä, koska en tykännyt äänestä joka lähtee peltikatosta kun sataa.
  11. Nykyään käytän korvatulppia, kun haluan saada opiskelurauhan kämpillä.
  12. Mun pikkuvarpaassa on tupla paksu kynsi.
  13. Musta tuntuu, että lyseolla opettajat inhoo meijän luokkaa.
  14. Olen tasan kerran joutunut juoksemaan bussiin lukiojaksolla (silloin kylläkin koko luokka yhtä vaille juoksi).
  15. Silloin kun pitäisi tehdä läksyjä niitä ei yhtään tekis mieli tehä, mutta kun ei ois mitään aihetta tehä läksyjä niin tietenkin kova inspis iskee.
  16. Vihaan kiusaamista ja voisin oikeasti hakata joka ikisen kiusaajan jonka nään kiusaamassa jotakuta.
  17. Oon välillä tosi tosi tosi äänekäs, mutta välillä saatan olla tunti tolkulla ihan hiljaa (kämppiksen suusta)
  18. Ja just sillon kuin ei pitäs puhua mulle tulee pakollinen tarve puhua (kämppiksen suusta).
  19. Leipominen on parasta! <3
  20. Mulla on ollu elohiiri silmäluomessa vähänväliä 5 päivää.
  21. + Minttua (mun kämppistä) ärsyttää mun naama välillä tosi paljon (tämä hänen omasta suustaan, kun en keksinyt faktoja)

4 kommenttia:

  1. Ah, mä en oo päässyt yli vielä etes siitä kun vaihtovat Tennantin pois..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mä en kerenny näkee ku pari Tennantin jaksoo niin ei seki jääny kaivaa. :D

      Poista