sunnuntai 2. helmikuuta 2014

37. 10 erikoista/hassua faktaa minusta



  1. Mun lempivärit on lime ja tumman violetti. Molempia löytyy mun huoneesta
  2. Oon halunnu pienenä (8 vuotiaaksi asti) käydä laskettelukoulussa vaikka osasin jo moitteettomasti lasketella
  3. Rakastan isoja tilahenkilöautoja, sellasia 8 paikkasia joissa on liukuovet takana ja eessä normi ovet, koska iskällä oli (joskus kun olin pieni) työautona sellainen
  4. Mulla on erikoisissa paikoissa luomia, mm. akkavarpaassa ja korvalehdessä/takana ja mulla on syntymämerkki:
  5. Oon surkee (matikassa,) fysiikassa ja kemiassa ja mun pitäis vielä kirjottaa ne kaikki sit (siis ylioppilaskirjotuksissa)... :S
  6. Mulla on kaikkien mielesti ihan hiiirmu pitkät hiukset , vaikka musta ne ei oo, kun oon tottunu niihin
  7. Kaikki luulee että oon 10 oppilas, mutta oikeesti en oo, mun yleisin nro on 7-8
  8. Mä luin pienenä ihan sikana kirjoja, mutta ne kaikki oli hevosaiheisia ja ne oli (polluxista) pennygirlistä ja toiset oli että luin varmaan kaikki kirjastosta löytyvat koira, kissa, jyrsijä ja heppatietokirjat.
  9. Ainakun nään koiran jossain niin sanon kanssa matkustajille/tai ajattelen päässäni koiran rodun, koska muistan varmaan melkeen kaikki koirarodut ulkoa.
  10. Äidinkieli on mun lempi aine, saan aina äikän jutuista, kirjotelmista, esseista yms. vähintään 9½, mutta yleensä enemmän.

Kertokaa toki mitä mieltä olitte, kommatkaa ja vastatkaa mun kyselyyn tuolla ylhäällä vasemmalla
Niin ja muistakaas tänään on tulossa my day tästä päivästä, en tiiä kuin tylsä siitä tulee, mutta katotaan.


2 kommenttia:

  1. Anonyymi2/2/14 18:48

    millon laitat mydayn tänne ? :) ja hyvä postaus oli !

    VastaaPoista
  2. sit kun en enää kuvaa! :P

    VastaaPoista