maanantai 10. helmikuuta 2014

41. Hebbailuu

Moi!
Olin eilen ratsastelemassa Essillä, niin kuin jo eilen kerroin. Menin Hilmalla niinku arvelinkin. Tunti meni hyvin, mentiin ihan kunnon kouluvääntöö pitkästä aikaa, tehtiin avoja, sulkuja, pohkeenväistöö ja jotain jonka nimee en ny muista.


Tunnin jälkee laittelin Hilman rauhassa ja sit kun olin valmis niin heitin sen tarhaan ja tulin takas talliin. Sit mä laitoin Hilman varuseet kuntoon. Essi sit kysy että haluunko ratsastaa vielä Vanillella (ilmaseks) ja tietty mä halusin. Laiteltiin siinä sit vielä Vanille ja Dilan, jolla Essi siis meni ja lähettiin kentälle. Vanille on vielä täysin projekti, mutta ihan kiva ratsastaa. Ei menty kauheen kauaa kentällä kun Dilan on niin herkkä/nössö huonolle pohjalle, joten lähettiin pienelle maasto lenkille. Vanille on vähä hassu kun ensin se oli koko ajan Dilanin pepussa kiinni, mutta sit kun annoin sille luvan mennä ohi, niin se jäi vaan rinnalle köpöttelemään. Lopulta pääsin ylämäen jälkeen ohi, mutta sitten kun oltiin ala mäessä niin se meni niin varovasti ja hiljaa että Dilan meni rymisten ohi.

Vanille on tossa tuo vasemmalla

Laiteltiin hepat maastolenkin jälkeen pois ja äiti olikin sillä aikaa kerenny tulla, joten voitiinkin lähtee heti. Paitsi että ei ihan! Nimittäin äiti oli jääny suustaan kiinni Essin isän kaa joten mun piti sit ootella jonkun aikaa että ne oli höpötelly tarpeeks.
No mut ei se mitään, kokonaisuudessaan hebbailut meni hyvin ja nyt on jalat kipeenä.

Moikka! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti