lauantai 1. helmikuuta 2014

36. My Weekend, PEZ PEZ PEZ!

Moikka taasen!
Tänän viikon loppuna ei oo tapahtunu kummempia. Tänään oon vaan lököilly, käyny Artsissa (meijän ruokakauppa) ja pelanny äitsykän kaa 2h Wiitä. Oli kyl hauskaa pitkästä aikaa pelata Wiillä. Pelattiin Tennista, Pesistä, Golffii ja keilausta, sekä tehtiin ikä/kuntotesti, mulle tuli 66v ja äidille 56v (mun äiti on siis 51), ei siis menny kauheen hyvin.
Huomenna mä meen rastastamaan, meillä on maasto tunti. JEE! Ihanaa päästä pitkästä aikaa maastoon! Olen myös suunnitellut että kuvaisin huomenna jonkin sortin My Day:n, katsotaan miten sen  kanssa käy.
Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa, tässä muutama valokuva perjantailta ja tältä päivältä.




Valkosuklaata! <3

Ooo, palvon Pez-karkkeja! <3

Leikin vähä värisäädöillä XD


My favorite bowl! <3

Mun niin rakas 1v kännykkä joka on ollu koko päivän taas laturissa ja on ladannut itseensä JOPA 10%!! :o Wow! btw. kuvan oton jälkeen n. 10min akkua olikin jälellä enää 0% vaikka mitään muutosta/en oo koskenukkaan siihen! Pitäs vissii ostaa uus kännykkä!?

2 kommenttia:

  1. Anonyymi1/2/14 18:47

    kiva postaus ! ja hyvät kuvat :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/2/14 21:18

    Kiitos! :) En taaska jaksanu kirjautuu :P

    VastaaPoista