tiistai 28. tammikuuta 2014

35. Today

Heipådei!
Tänään oli ihan normi päivä koulussa, mulla oli puol kahteen. Mä oon varmaan tulossa kipeeks, kun kurkku ollu jo parina aamuna kipee ja tänään oli koko päivän. En siis mennyt tanssiinkaan tänään.
Koulun jälkeen mä tein läksyt ja tulin koneelle juttelee Iidan kaa skypeen.

Tuli pimeetä

Iida ettii kuvia, näytön jako päällä


Juteltiin siinä jonkun aikaa ja iida lähetti mulle kuvat bannerin tekoo varten, tein bannerin valmiiks puhelun aikana ja iida pääs seuraamaan sen tekemistä näytön jaon kautta. Nyt iida palvoo mua kun se ihastu siihen mun tekemään banneriin (se banneri löytyy Banneri-pajasta). Me juteltiin kokonaisuudessaan 4.30h!! JOO O! En yleensä oo ees koneella päivässä noin pitkään! Äskön kävin syömässä iltapalaa (siis klo 20) ja nyt taas oon Iidan kaa skypes joten about reilu 5h tulee tänään skypessä oltua!


Tirppa! tää kuva on otettu mun huoneen ikkunan läpi ja lintu oli yli 10m päässä, yllättävän hyvä kuva pokkarista!





Nää kuvat on sit nurinkurisessa järjestyksessä, eli tämä kuva on eka jonka otin päivällä.

Tänään ei oikeestaan muuta tapahtunukkaan joten seuraavaan postaukseen!


2 kommenttia:

  1. kiva postaus ja tosi hyviä kuvia olit saanu otettua (varsinki toi lintukuva). Aika ihania noi mun kuvat XDD

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Niimpä! XD

    VastaaPoista