lauantai 18. tammikuuta 2014

28. Hups!

Moii!
Hupsii, blogin päivitys jäikin kun tulin viime sunnuntaina niin myöhään kotiin.

Mutta siis menin sillon sunnuntaina Dilanilla ja tunti meni hyvin. Tarkemmin en muista tunnista muutakuin sen että mentiin puomi ja kavaletti harjoituksia keskiympyrällä. Mulla jääty varpaat (ne ei oikeesti liikkunu kunnolla), varsinki pikkuvarpaat, mutta ei se mun ratsastusta kummosemmin haitannu, mutta sittenku pääsin sisälle vaihtamaan keilavaatteet ja katoin varpaita huomasin, että molemmat pikkuvarpaat oli ihan violetit! Säikähin aikalailla ja aloin heti hieroo niitä ja laitoin vielä villasukat jalkaan niin kyllä se (normaali)väri palasi takaisin varpulaisiin. Sain vaatteiden vaihon jälkeen vielä kuumaa kaakaota ja sitten iskä tulikin hakemaan mua keilahallille. Matkalla söin toisen tekemäni voileivän ja keilakoulun jälkeen söin toisen.

Elinan Energiapaukku -voileipä 
-1kpl voileipä 
2 palaa Ruisleipää (mä käytin Reissumiehen Tosi Tummaa) 
voita (mä käytin Oivariinia) 
1 Aamupala -juuston.
n. 6 kpl Suolakurkku siivuja 
-voitele leivät 
-laita suolakurkut 
-juusto päälle  
-toinen (voideltu) ruisleipä kaiken päälle  
Ja vuoalaa! Siinä on hyvä herkku leipä, josta saa paljon pitkäkestoistaenergiaa.



Mä tykkään tosta leivästä paljon ja syönkin niitä ennen Tahko MTB:kisoja usein :P
Mutta siis tällä viikolla en meekkään ratsastamaan, kun on kovat pakkaset ja mulla oli muuta menoo.

Moikka! <3

2 kommenttia:

  1. blogi olisi parempi, jos postauksissa olisi kuvia. suosituimpia postauksia riittäisi 1-3 tuolla sivupalkissa. blogissa on ehkä vähän liikaa gadgetteja. http://jenzkusmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä! Minäpä koetan vähentää gadgetteja. :)

      Poista