sunnuntai 5. tammikuuta 2014

24. Bannereita, bannereita, bannereita ja vielä lisää bannereita!

HEI!

Elikkäs mä oon nyt ruennu suunnittelemaan ite bannereita. Ensin kysyin facesta ihmisiltä että kuka vois tehä mulle bannerin ja sainkin yhen joka halus tehä ja hän tekikin, mutta en ihan ollut kokoon tyytväinen. Siitä sainkin sitten idean että HEI! Miks mä en kokeile ite tehä, vai oonko tosiaan niin laiska?! No totesin että ei se nyt niin hirvee vaiva kummiskaan oo. Kyselin sitten uudestaan facessa että millä ohjelmalla banneria kannattas tehä ja sain paaaaaljon hyviä ehotuksia, mutta muutaman kokeilun jälkeen päädyin lataamaan ilmaisen PhotoFiltre 7:n. En oo nyt katunu vaikka olikin aluks vähän haastava ja monimutkaisen näkönen.  Ja kaiken lisäks sen lataus sivu näytti vähän epäilyttävältä. No nyt oon tehny itelleni kaks banneria, tuon joka mulla on nyt ja sit tämä jonka tein just äskön:
Kumpi teistä on hienompi? :)

Lähen nyt tallille, joten moikka! <3

2 kommenttia:

  1. Anonyymi5/1/14 21:19

    Mun mielestä toi vaalempi on parempi!:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/1/14 12:53

    okei! :) T. Elina Heino (en jaksanu kirjautuu

    VastaaPoista