perjantai 3. tammikuuta 2014

23. Kouluu



Heijssan alla! :P
Mulla alko eilen koulu ihanasti puol kolmen päivänä. Saksaa, matikkaa, ruotsii, äikkää kuulu mun torstaihin.
Tänään mulla oli vielä ihanampi päivä! Vaan puol kahteen! Ja aineina yhteiskuntaoppii, bilsaa ja B-valinnan liikuntaa (kunto kohdalleen niminen kurssi). Liikassa meillä oli toivomusten mukaan salibändiä. Mä halusin kokeilla mokkena oloo, kun oon aikasemminkin ollu jaliksessa ja sählys mokkena ja tykkäsin. Koululla oli sit hyvät kunnon varusteet. Aattelin että eihän mulle tuu hiki ollenkaan, mutta sit kun olin laittanu kamat päälle ja oltiin pelattu 15 minuuttia niin ajatus oli vähän toinen! Pää, jalat, kädet oli ihan hikiset! Eikä se nyt ihan helppoo ollu kun meijän ryhmäs on tyttöjä ja poikia jotka on pelannu salibändii ihan harratsuksena kunnolla. Aika monta kummiskin sain torjuttua ja osumaakin sain rintakehään/kaulaan ja käsivarteen joissa ei ollu pehmusteita tai panssaria. Se rintakehään osunut pallokin oli vähän huonoatuuria kun panssari loppu just sen alle. Auts! :/ No ei siittä enempää, tässäpä muutama kuva liikasta:

Mä ja se ihana panssari! :P

Mun ja mun serku keskustelut tosta ylemmästä kuvasta:

Kuvateksti: Olin liikassa salibandy mokkena!  hauskaa oli! :P
Serkku: Mäki tykkäsin :)
Minä:   onneks koululla on hyvät kamat! oisko tääkin laji jotenki sukuvika!? XD en harrasta mutta tykkään
Serkku:  Saattas olla sukuvikaa :D
Minä: Nii, ollaanha myö muutenki niin samiksii! ;)
Serkku:  Äläpä
Lisätietona siis, serkkunikin on harrastanut tosissaan(?) Salibändiä, joten siitä voikin päätellä! :D

Siinä kaikki mahollinen mikä mul oli päällä! XD

Heijdo! <3

3 kommenttia:

  1. Anonyymi4/1/14 23:27

    Hei, miten sait rajattua noi kuvat esim sun kuvan tohon banneriiin Ton muotoseks? Jos tajuat mitä yritän selittää?:P ku etkös tehnytkin Ton photofiltrellä?

    VastaaPoista
  2. Juu tein photofiltellä, ja sillee pyyhin silä pyyhekumilla :P kun olin laittanu sen kuvan ton pohjan päälle.

    VastaaPoista