keskiviikko 8. tammikuuta 2014

26. Almost best!?

Moikkelis!
HUOM! tämä on ollut mulla luonnoksissa jonkin aikaa odottamassa että teen tän loppuun.

Kävin tänään iskän kanssa keilaamassa kisalähdön Iisalmessa Pelixirissä. Se meni ihan hyvin siihen nähden, että olin pitänyt puolen vuoden tauon ja ennen kisoja olin heittäny 4 kertaa ja kaks niistä huvikseen sukulaisten kanssa! :D Heitin keilakerhosta tutun Maikin kanssa parina ja kisat oli siis Eurooppalaisittain perus 6 sarjaa.
Tavoitteeni oli saada ehjää ruutua ja jokainen sarja vähintään 100:lla pisteellä. Eka sarja tais olla jotain 112 ja siitä lähettiinkin sitten nousuun ja paras sarja tais olla jotain 150 paikkeilla(hahaa! muistin oikein vika sarja oli 157). Parhaita fiiliksiä oli kun katsomo oli täynnä ja siinä lähimpänä meitä keilaajia oli vanhojapappoja kunnon arvostelu raati, kovasti kuulemma kehuivat mua ja Maikkia, että kuinka hyvin meillä välillä sujuu peli, toinen hieno juttu oli se kun heitin 9 ruutuun kaadon ja 10 ruutuun kaks kaatoo ja vika heitolla 9 meni nurin. Sillon tuli tosi hyvä fiilis ja monen keilaajan (myös tietty aikuisten) kanssa heitettiin vitosia! :D <3 Olin tosi yllättynyt hyvistä tuloksista pitkän tauon jälkeen, vaikka viimeiseksi taisin jäädä.

Tuossa tulokset:


HAH! Tuolla mä oon vikana! :D

Mutta niin, mä oon nyt aatellu ruveta käymään säännöllisesti keilaamassa, jotta ees vähän kehittyisin lisää ja en olis aina ihan viimenen kisoissa.


NIIN JA NYT KAIKKI HUOMIO!!


OLEN PÄÄTTÄNYT TEHDÄ JOSSAIN VAIHEESSA TOIVEKUVAPOSTAUKSEN JA TARVIIN SIIHEN KUVATTAVIA KOHTEITA, KERTOKAA IHAN KAIKKEE MITÄ TULEE VAAN MIELEEN NIIN TEEN! LAITTAKAA KOMMENTTII JA MIELIPIDETTÄ MYÖS! ;)

mOiKkA<3

2 kommenttia: