lauantai 25. tammikuuta 2014

34. Pakkaspäivät

Moin!
Olin tänää pakkaspäivillä Lontoo-matkaryhmän kanssa pitämäs makkaran ja glögin myyntii, mut enimmäkseen mä olin luistinten päällä houkuttelemassa asiakkaita ja viihdyttämässä pikkusia mun mehiläis puvulla. Eli siis luistelin melkein 3h!
Huhhu, on kyllä paikat vielä enemmän kipeenä. Kun tulin kotiin oon vaan rentoillu, paitsi että imuroin. Sen jälkeen oon vaan rentoillu ja kirjotellu tänne. Huomisen suunnitelmat muuttu, en meekkää koiranäyttelyy, vaan keilakerhoon ihan niinku aina. Tyyppi jonka kanssa mun piti mennä sinne, kerto että se meneekin kouluttamaan sen koiranpentua metälle, kun lauhtu niin paljo pakkaset. Vähä harmittaa, mutta onneks ens kuussa pääsee luultavasti näyttelyihin.
BTW, mä huomasin just että oon tammikuun aikana kirjottanu tänne yhtäpaljon ku KOKO VIIME VUODEN AIKANA!! :O XD

Moikka! :)

2 kommenttia:

  1. vau, toi banneri!
    Ja tosi kivan näköinen ulkoasu, laittaisin vielä enemmän kuvia postaukseen :)
    mullekin saa jättää kommenttia ja lukijaks saa liittyä jos kiinnostut!
    http://emmmalifee.blogspot.fi/search?updated-max=2014-01-12T06:38:00-08:00&max-results=10 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) tähän ei tullu paljoo kuvii kun edellises oli paaaljon! :) mä käyn kattoo :)

      Poista