keskiviikko 22. tammikuuta 2014

32. Koulussa

Moi
Kirjoitan tätä siis kännyllä joten älkää ihmetelkö jos tässä on paljon kirjoitusvirheitä.
Meillä oli siis ekat 2h Liikuntaa, piti olla luistelua, mutta pakkasta oli kylällä yli 15*c niin (siis jotain -22*c) meillä oli salibändyä. Mulla on nyt ollu jonkin aikaa oikee polvi kipee, se aina vihlasee kun kyykkää tai juoksee, joten mä sit ilmoittauduin suosiolla ja halulla mokeks. Niinku ehkä aikasemmin ootte lukenu niin mä tykkään olla mokke ja en oo tietääkseni siinä huono. Kukaan muu ei halunnu mokeks joten mä olin molempien tiimien mokkena (2maalia oli mutta toisen eessä oli semmone pahviukko ja toisessa mä ja joukkueet vaihto aina 4min jälkee puolia. Jotenka pelasin molemmissa joukkueissa. :D Pelien aikana taisin päästää pallon maaliin 3 tai 4 kertaa, eli yllättävän hyvin. Otin sit taas tunnin jälkee kamoista kuvia ja ittestäni kamat päällä. Oon aika pelottavan näköne sillon xD
laitan kuvat kun tuun koneelle...
Liikkatuntien jälkeen mulla oli matikkaa, 2h kemiaa, enkkua ja äikkää. Nyt oon kotona ja rupeen tekee läksyjä. Läksyjen jälkeen tuun koneelle laittaa ne kuvat tähän.
Tässäpä niitä kuvia:





Moikka! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti