lauantai 8. maaliskuuta 2014

48. Matkus ft. Iida

Kävin siis 1.3 Matkuksessa. Lähdin aamulla 8.55 Siilinjärvelle bussilla, matka meni ihan normaalisti. Kuuntelin musaa ja kattelin maisemia.

nilsiä-siilinjärvi

Olin Siilissä noin puol 10 ja bussi matkukseen lähti varttia vaille 10. Oottelin siinä sit jonkin aikaa ja soittelin Iidalle, että onhan se heränny. Bussi oli lähtiessä aika tyhjä, mutta kun se pysähty kuopiossa porukkaa tuli ihan hirveesti kyytiin, yhtään istumapaikkaa ei ollu ja varmaan neljä joutu seisomaan! Sekin matka meni onneks hyvin, vaikka stressasin kyl aamul ihan hirveesti.
siili-matkus
Iidan löytäminen oli vähä haastavaa kun se tuli pyörällä, mut onneks puhelimet toimi ja sovittiin missä nähään. Loppu päivä meil oliki tosi hauskaa ja nää kuvat kertoo kaiken. Ja kuten jo ehkä huomasit otin kokeiluun laittaa kuvat aiheittain ja ajoittain kuvakollaaseihin nopeuttaakseni kuvien latausta ja lyhentääkseni postauksia.

Kokeilin ihania huppareita, mutta päädyin ostamaan tuon viininpunaisen

riehuttiin kaupoissa







Lähdin matkuksesta 15.15 bussilla. Kiitos Iidan meil oli tosi hauskaa ja ehkä välillä vähn liiankin hauskaa!



Vähän ennen kuin bussi oli siilissä perillä äiti soitti mulle ja sano, että iskä tuleekin hakemaan mut linkki asemalta, ettei mun tarvii oottaa yli tuntia seuraavaan bussiin joka menee Nilsiään.
Kun pääsin kotiin olin ihan poikki, mutta mun piti vielä pakata laukku hiihtoloma reissua varten.

Tässä vielä ostokset:

  • Eli se jo yllä ollut viininpunainen huppari H&M:ltä
  • Hiusdonitsi H&M:ltä
  •  Musta perustoppi H&M:ltä
  •  Korvikset Glitteristä

hiusdonitsista ei ollu kuvaa, niin laitoin kuvan siitä mun päässä



ps. Kertokaa mitä mieltä olitte tästä kuvakollaasi systeemistä, jatkanko näin? :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti