lauantai 22. maaliskuuta 2014

55. Minut on haastettu!

Eli minut on haastettu! Kiitos haasteesta Rosa. :D


________________________________________________________________________

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

________________________________________________________________________

11. Faktaa minusta:
  1. Rakastan luonnon kuvaamista
  2. Haluaisin tosi paljon mennä maastoesteitä sillon kun oon paikassa jossa on niitä, mutta siinä vaiheessa kun oon hepan selässä ja menossa kohti estettä mulle tulee pupu pöksyyn (joskus) ja tuntuu etten uskallakkaan, hypyn/suorituksen jälkeen kumminkin oon sillee JEE, WOHOO, tää on parasta! XD
  3. Kaikki jumaloi mun hiuksi jostain syystä! :D
  4. Kävin eilen ekaa kertaa VESIJUMPASSA!
  5. Mulla on normi Sonyn pokkari mut usein kuvien laatu on lähes yhtä hyvä kuin järkkärillä otettujen.
  6. Oon kauhee herkkurotta, voisin varmaan syyä koko ajan kaikkee herkkuja, pullaa, karkkii, keksejä, jne. Kauheen huono tapa mut onneks mulla on ees jonkun verran itsekuria että syön vaan 1x vk karkkia ja muiden herkkujen syöntiä yritän vähentää
  7. Mä oon tosi itsevarma.
  8. Näin Janne Katajan eilen (21.3) Tahko Spassa, kun oltiin b-valinnais ryhmän kanssa vesijumpassa.
siis tämä hyyppä jos joku ei tiiä. :D
    9.    Meijän lähellä asustaa hirveesti fasaaneja, normaalisti meijän pihassa saattaa olla jopa 5-9 fasaania.


   10.   Tallille (siis jossa käyn tunneilla) on meiltä matkaa n. 9 km, joten on ärsyttävää ettei pääse ratsastamaan jos ei ole autokyytiä.
   11.   Tykkään tehdä videopostauksi, mutta mulla on harvoin hyvää paikkaa missä tehdä niitä ja toiseks mun ääni kuulostaa välillä ihan kauheelle! :D


Rosan antamat 11. kysymystä:

1.Lempieläimesi? - Hevoset, koirat ja kissat.
2.Jos saisit 3 ihan mitä tahansa tavaraa/eläintä/asiaa/maata niin mitä ottaisit? - Halusin oman hevosen tai koiran, paljon rahaa säästöön ja opiskelupaikan eläinlääketieteellisessä.
4.Mikä on lempivaate merkkisi? - Harvoin käytän merkkivaatteita, mutta ne mitä mulla on niin ehkä Vila.
5.Hevoset vai ponit? - Hevoset
6.Lempihevos- ja ponirotu? - En kiinnitä yleensä rotuihin mitään merkitysta kunhan heppa/poni on toimiva niin kaikki käy! :D
7.Hesburger vai McDonalds? - Harvoin käyn kummassakaan mutta ehkäpä Hese hinnan puolesta ja Mäcci laadun puolesta.
8.Mielummin paljon kavereita vai vähän todella hyviä ystäviä? - Vähän todella hyviä ystäviä, niin kuin tälläkin hetkellä.
9.Suosikki harrastus? - Tyhmä kyssäri, tietty ratsastus! :D
10.Jos saisit valita kaikki piirteet unelma hevoseesi, taitotaso lukuunottaen, millainen hevosesi olisi? - Nuori, lempeä, sukupuolella ja rodulla ei ois väliä kunhan se ois yli 150cm säkänen (etten oo liian iso sille), rohkea, pirteä, jne. niin että saisin itse kouluttaa sen ja että se saisi kasvaa mun kanssa. :3
11.Monessako blogissa olet lukijana? - Tosi monessa! En enää muista, mut veikkaan et jossain about 30?


Minun kyssärit haastetuille:

  1. Paras hevosmuisto?
  2. Oletko ollut ratsastusleirillä, missä ja montako kertaa?
  3. Rakkain muistoissa oleva eläinystäväsi?
  4. Hauskin kommelluksesi?
  5. Kuva jonka haluaisit poistaa koneeltasi, mutta et voi/haluakkaan koska siihen liittyy jotakin hauskaa tai jokin muisto?
  6. Mitä ohjelmaa käytät bannerien tekoon?
  7. Lempi hiustuotteesi?
  8. Mistä haaveilet?
  9. Oletko ollut koskaan koukussa mihinkään, jos niin mihin?
  10. Oletko päässyt koukusta irti (liittyy yllä olevaan kyssäriin)?
  11. Satulalla vai ilman?

Lopuksi vielä haastamani blogit:
Suomitäykkärin matkassa (tässä on vähän yli 200 lukijaa mutt ei anneta sen häiritä)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti