torstai 13. maaliskuuta 2014

51. Tahkon Talvipäivä

Moikkelis!

Meillä oli koulussa eilen vuosittainen Tahkon Talvipäivä, jolloin saadaan etukäteen valita meille annetuista liikuntalajeista. Tänä vuonna meillä oli valittavana islanninhevostunti, hiihto tai kävely ja laskettelu. Normaalisti mukana ois ollu myös lumikenkäily, mutta jostain kummansyystä kun ei ollut lunta ees nilkkoihin asti niin eti sitä sit voitu järkätä. Mä menin siis laskettelemaan. Lähettiin koulun pysäkiltä joskus ysin jälkeen kohti Tahkoo. Tahkolle meijän koululta on siis huimat 8km(?)! Laskettelin sit alkuun mun kaverin "Kaislan" kaa ja samalla opetin sitä laskettelemaan ja pääsemään rinne pelostaan. Loppujen lopuks sit "Kaisla" pääsikin aika hyvin pelostaan ja lasketteli TOSI hyvin! Oon tosi ylpee siitä. Loppu ajan, sen jälkeen kun mun aikasemmat laskettelukaverit oli lähteny, etsin käsiini mun viimekesäset leirikaverit, jotka sattumalta oli kans tahkolla luokkansa kanssa. Loppu ajan sit laskin niiden kaa ja lähin bussilla 15.20 takas kotiin.
Tässä kuvia siltä päivältä:
Kaislan Espresso

Veeruski! <3 (leirikavereita)


Ilmeisesti jonkin moinen pyörremyrsky?


Mä ja Veeruskii :)




Maisemaa Turisti-rinteen yläosasta

Fiilis, kun tulin kotiin XD

2 kommenttia:

  1. Voii olis kyllä nii kiva päästä lasketteleen!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista