lauantai 29. maaliskuuta 2014

57. Koulutus

Hei!
Olin siis viime keskiviikkona(?) Seurakunnannuorisotyön ja Senni-hankkeen yhetistyössä järjestetyssä koirakoulutuksessa. Sinne sai mennä joko koiran kanssa tai ilman koska kouluttajalla oli muutama oma koira mukana koirattomille. Mä menin Topin kanssa. Itse koulutuksesta mulla ei taida olla kuin kaksi kuvaa ja tässä ne:

Topi vähä innostu! (vas. reunassa mun kaveri ja kouluttajan labbis (Aura?)

Minä ja Topi keskellä, mustatakkinen oikealla on meijän srk-nuorisotyöntekijä, keltatakkinen on kouluttaja.
Sori näiden kahen kuvan huono laatu, kun nää on otettu Topin omistajan kännykällä.
Mutta siis aiheeseen, koulutukseen.
Aluksi puhuttiin ihan perusjutuista, mitä koira tarvitsee elääkseen terveellisen ja hyvän elämän? Näiden perus keskusteluiden jälkeen lähettiin kiertämään kehää ja tehtiin muutamia haroituksia. Harjoiteltiin ohittamista ja katsekontaktia, mm niin että muut seiso jonossa koirien kanssa ja yks lähti kerrallaan kiertämään muut. Sitä vähän vaikeutettiin niin että piti pujotella kaikki. Sama tapahtui myös ympyrässä. Loppu ajasta oli paljon vapaampaa ja saatiin touhuta mitä vaan koirien kanssa. Kokon koulutustapahtuma oli musta onnistunut ja sain vähän uutta tietoakin. Tykkäsin!
Tässäpä vielä kuvia paluumatkalta:













Kun olin päässyt kotiin, niin empä kerennyt olemaan siellä kauaa kun pitikin lähteä Kaislan kaa lenkille. Kierreltiin pitkin kylää ja visitoitiin viel hautausmaalla, josta mentiin kotia. Tässä kuvia lenkiltä:




Lenkki kaveri :D
Mutta siis ei tällä kertaa enempää, moikka!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti