tiistai 1. huhtikuuta 2014

58. Rattastusta ja talleilua

Hellou!
Kävin siis ratsastamassa viime keskiviikkona 26.3, keskellä viikkoo, koska en ois päässy mikään muu päivä koirahoidon ja muiden harrastusten takia. Ratsastin tällä kertaa Walmalla, joka meni ihan mukavasti. Väännettiin koulukiemuroita ja tarkkailtiin mun istuntaa. Mulla kun tahtoo mennä jalat liian eteen. En enää muista paljoa tunnista mutta tällaisia tehtäviä mm. tehtiin:




Noiden lisäksi tehtiin pysähdyksiä ja ympyröitä, yms. perus shaibaa. Loppu tunnista annoinkin Essille taskussa olleen kamerani ja pyysin kuvaamaan vähän mun ratsastusta. Essihän saikin tosi hyviä kuvia ja muutaman videon, joten tässäpä niitä.

Videon äänet tulee ilmeisesti vähän jälessä, mutta älkää välittäkö siitä, pahoittelen mokaa. Vielä muokkaus ohjelmassa video oli hyvä ja äänet normaalisti, mutta ilmeisesti latauksen jälkeen tuli häröily tohon videoon.

Unohdinkin tästä yhden tehtävän, eli viimeinen pätkä mikä tuossa videolla näkyy, on tehtävässä jossa ratsastin joka kirjaimeen voltin, niin että Walma kulkis pyöreenä.
Niin ja ne kuvat tunnilta...













Yllä olevat kuvat ottanut Essi. 







Hestian :3

Nämä kuvat olen ottanut itse^

Ratsastustunninjälkeen laittelin Walman normaalisti pois. Menin sitten itsenäisesti toisen tunnin Vanillella, jolla oon siis aikasemmin kai kerran ratsastanut. Ja ratsastelin siis ilman satulaa, jonka takia jo arvattavissa olikin, että mun housut oli ihan ruskeiden karvojen peitossa! Naureskelin niitä jo ratsastaessa, mutta vasta tallissa älysin kuinka karvainen oikeasti olin.


Anteeksi näiden kahden kuvan huono laatu, mutta selästä oli tosi vaikee saaha hyvää kuvaa! XD

Lähettiin sitten hevosten laiton ja tallijuttujen jälkeen kotia kohti (siis Essin kyydillä). Juuri ennen lähtöä talliin saapui arvoisa tallikissa Simppa, jos en väärin muista. nappasin sitten siitäki pari (muutamia) kuvaa, jotka näet alla.







Moikka tältä erää! :)


1 kommentti: