maanantai 21. huhtikuuta 2014

65. Pääsiäisleiri-Eastercamp-Ostercamp-Påskläger

Luvassa leirifiiliksiä ja kerrontaa siitä kuvien avulla.

To (:eka)-ilta: Riehuttiin Petran kanssa sängyillä (siis kaks normisänkyy yhistettynä vierekkäin) ja lopulta kävi niin että mä tumpsahdin lattialle ja sain kauheen naurukohtauksen.
Ekan illan ruuat: Petran ja mun tekemät mututuntumasämpylät, juures/vihannes dippi ja lettuja alá kaks muuta leiriläistä. Sekä tietty kaupan ylimakea lettuhillo.

Näin hyvin kävi lettujen teko muilta! :D
Random kuvia to illalta ja pe aamulta. Vähän ehkä liiankin hauska ilta.
Pe päivä: Gidius Cornerissa rakennettiin Petran kaa iso lego-talo. Huomatkaa ylemmän lego-talo kuvan yläreunassa Duudsonien Jukan pöksyt! :D Jukka ja sen poika Sisu olivat siis myös siellä. Myöhemmin myös Jarppi ja Jarno tulivat Tahko Spa:han. Leikkimisen jälkeen me menitiin keilaamaan tunniksi.
Pe ilta: Kun tultiin Tahko-bussilla takas leirikämpälle, alettiin heti tekemään ruokaa. Ylhäältä: Salaatti, Tipuja rairuohossa mustavalkokeltainen asetuksella. Alhalla: Mun tekemä kanakastike, Mun ruokaa jota en meinannu jaksaa syyä, Petran raastama porkkanaraaste. Kaikki ruoka oli kyl tosi hyvää, vaik ite sanonki.
Ruuan jälkeen oli hetki vapaata, jonka jälkeen ruvettiin tekemään tyynyliinoja. Tuo Maailman paras ÄITI <3<3<3 on mun tekemä. Nää kaikki on kyllä musta hienoja, omalaatuisia.

Iltapalana patonkia ja yrttituorejuustoo, sekä persikkarahkaa (mulla extra persikoilla koska Petra tunki mulle kaikki sen hedelmät mulle).
Pe myöhäisilta: Yritettiin pyydystää kissaa tien varrelta illalla, mutta se ei antanu kiinni. Oltais kovasti haluttu silittää sitä. Kuvassa näkyy vain häntä. Käveltiin ja juostiin myös paljon leirikämpän lähiympäristössä. Oli kyl tosi hubaa! :D
Lauantai aamu: Heräsin jo puol 9, menin suoraan syömään ja oottelin sitten, että muutkin nousee. Pakkailin laukkua, katselin ulos ja tein aamutoimet. Kuvassa maisema meijän ikkunasta, mu ja Petran huone (tosi siisti eikös?!), kampaus, sekä upea kärpänen ikkunan välissä, joka me myöhemmin pelastettiin.

Sellainen leiri se. Tässä tuli kaikki nyt vähän tiivistettynä, mutta toivottavasti saitte jotain edes irti. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti